musik

augusti 19, 2007 at 12:03 e m (musik)

16 Horsepower!

Black Bush:

Flutter:

5 kommentarer

  1. Gustafsson said,

    ojojoj…..

    Har varenda Woven hand/16 Horsepower-album på hårddisken.

    Denne Edwards är bara nåt helt otroligt till kvalitet.

    Lite mörkt för att jag ska kunna lyssna på det ofta, men då och då.

    Högsta kvalitet!

  2. NQ said,

    Yes! 16H är bäst. Kanske. Särskilt Sackcloth’n’Ashes. Är inte inlyssnad på WH än, men eftersom det låter som senare 16H så är det ingen vild gissning att det också är riktigt bra.

  3. Gustafsson said,

    Säg till om du saknar några album.

    Kan lägga upp det jag har, eller enstaka skivor på pirate bay, om du behöver fylla på.

    Har alla 16 horsep. och alla woven hand förutom ”puur” (2005).

    Inget besvär alls.

  4. NQ said,

    Tack, men det är brist på tid snarare än tillgång som är problemet. (Eller inte tid heller egentligen, bara det att jag ofta väljer att lyssna på samma saker om igen snarare än att bryta ny mark. Jag är lättengagerad på det sättet… tröttnar aldrig på det som är riktigt bra. : ) )

    Fick du mailet som jag skrev härom dagen? Det är OK att inte svara förstås, vill bara veta så att det inte fastnade i ett spamfilter eller så.

  5. Gustafsson said,

    Just min erfarenhet. Även på musikens område har man sina ingrodda vanor…..

    Har inte kollat e-posten på ett par dar. Kan kolla nu.

Comments are closed.

